19 Ağustos 2011 Cuma

BURCUNUZA GÖRE DİYET FARKLI YAPILIR

BURCUNUZA GÖRE DİYET FARKLI YAPILIR

Astrologlara göre; diyet yaparken yediğiniz yemeklerin burcunuzla uyumlu olup olmadığına dikkat etmek gerekiyor. Aksi takdirde diyet nedeniyle burcunuzun doğası gereği ihtiyacınız olduğu halde ayrı kaldığınız besinler, ruh halinizi olumsuz etkileyebiliyor, sizi sıkıntılı, gergin ya da kızgın yapabiliyor.
ANKARA/Astrologlara göre; diyet yaparken yediğiniz yemeklerin burcunuzla uyumlu olup olmadığına dikkat etmek gerekiyor. Aksi takdirde diyet nedeniyle burcunuzun
doğası gereği ihtiyacınız olduğu halde ayrı kaldığınız besinler, ruh halinizi olumsuz etkileyebiliyor, sizi sıkıntılı, gergin ya da kızgın yapabiliyor.


Astrologlar, yediğiniz yemeklerin kimi zaman kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlamasının nedeninin burçlar olduğunu savunuyor. Vücudun bazı besinlerden uzak kalınca ters tepkiler verdiğini kaydeden astrologlar, 12 burca göre diyet sırasında yenmesi gereken yiyecekleri de şöyle sıralıyor:
• Koç: Vücudun gerekli maddesi potasyum fosfat. Karnıbahar, yeşil salata, domates, fasulye, elma, zeytin, mercimek, bol su.
• Boğa: Vücudun ihtiyacı olan madde doğal iyot. Az nişasta, şeker, yağ başta olmak üzere pancar; yumurta, yeşil salata, balık, böbrek, meyva.
Her burcun ihtiyacı farklı
• İkizler: Vücudun gerekli maddesi potasyum klorür. Tereyağ, peynir, kuru üzüm, portakal, havuç, bitkisel otlar ve kafeinsiz içecekler.
• Yengeç: Vücudun gerekli maddesi kalsiyum florür. Kıvırcık salata, taze sebze, düşük yağ içeren süt, peynir ve yoğurt, domates, marul.
• Aslan: Vücut için gerekli madde magnezyum fosfat. Kereviz, tavuk ve kuzu eti, çiğ yumurta sarısı, elma, limon.
• Başak: Vücut için gerekli madde potasyum sülfat. Yağsız etler, buğday, peynir, zeytin, elma.
• Terazi: Vücut için gerekli madde sodyum fosfat. Mısır, yulaf, bezelye, havuç, badem, elma ve bol su.
• Akrep: Vücut için gerekli madde kalsiyum sülfat. Proteince zengin balık ve deniz ürünleri, turp, yeşil salata, buğday ekmeği, soğan, taze meyve ve sebzeler.
• Yay: Vücudun ihtiyacı olan madde silis. Meyve kabukları, çiğ sebze, yeşil biber, patates, elma, armut.
• Oğlak: Vücudun gerekli maddesi kalsiyum fosfat. Lahana, kereviz, yağsız et, limon, portakal, inek sütü, peynir, balık.
• Kova: Vücut için gerekli madde sodyum klorür. Deniz ürünleri, şeker pancarı, havuç, turp, elma, ananas.
• Balık: Vücut için gerekli madde demir. Ispanak, yağsız et, beyin, maydanoz,ÜZÜM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder